Inget plugg!

Nä, det blev inget pluggande idag, har helt enkelt varit för mycket att göra idag! Nu slutar jag om 30 min och kör in till Malmö för att träffa Mr. X på en fika och kanske en runda på stan, kul! Imorgon ska jag förhoppningsvis ha lite mindre att göra så det finns tid till lite plugg, inte för att jag direkt längtar efter det ;P

Undra hur det gick för Amanda på sjukhuset idag, hoppas verkligen de inte hittar något, eller ja, kanske ändå, att ha en mild grad av epelepsi är kanske värt det, med tanke på att innan dess visste de ju inte vad problemet var. Hoppas iaf att undersökningarna har varit smärtfria! Hör av dig om du läser detta Amanda :)

Haha, det hoppade nyss en liten kaninunge utanför mitt fönster, söte!

Nä nu ska jag strax stänga av denna stora burken som jag sitter vid! Ha en skön eftermiddag,

/ Ida

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Men det är för att jag är ny och sen har man ju flexibla tider så man kan bestämma lite :)

Okej, vad spännande hur gick det? :D



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

2009-06-29 @ 20:18:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0