Celleförbindelser, DNA, passiv/aktiv transport...

Suck, jag tycker verkligen inte detta är något roligt alls, boken är ungefär 500 sidor och jag vet inte vad jag måste lära mig och inte...ditten togs upp på föreläsningarna och kom på första tentan som jag inte skrev för jag opererades någon dag innan, datten togs inte upp och kom på omtenta 1 som var svår som in i helvete och ingen typ kunde, massa shit från boken och inget från föreläsningarna, vad kommer på denna tentan då? Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska plugga på...blir tokig! '

Sitter och tittar på klockan var 4 minut och hoppas at den ska slå kvart i fyra så jag kan få gå här ifrån, köra till LCR, köpa en glass på vägen, titta på när Amanda hoppar och kanske träffa Tomas och Karro, hade varit nice! Och dessutom träffa Louise, för er nya läsare är hon min gamla hopptränare, har tränat för henne sen jag var typ 13 år eller något liknade och hon är mer än en tränare, en vän lite som en extra storasyster som jag kan prata med allt om, ojoj, ni anar inte hur ofta jag gråtit inför denna människa. Jag saknar det "vi hade" (låter som vi var ett par, haha), nu har jag inte ens träffat henne sen i december, illa! Och det är mitt fingers fel! Så idag ska hon uppdateras om mitt liv och jag om hennes, samtidigt som jag vet att jag kommer få springa och sänka och höja hinder :P

Nä, nu ska jag försöka plugga lite till, eller så går jag ut och sätter mig och steker i solen en stund :)


Hoppträning för Louise förra sommaren, Ida & Jaq


Tjing

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0