Äh lägg ner!

Asså, nu har det rapporterats in 12 st Michael Jackson fans som gjort självmord! Det är ju verkligen sjukt, okej, visst, jag håller med om att Han verkligen är "the king of pop". Vår musik hade nog inte riktigt sett ut som den gör idag utan honom, men att ta själv mord för att han gått bort känns ju bara överdrivet till 100. Såklart man kan vaar sorgsen, men det är väl knappats så att de sågs och umgicks direkt. Nä, nu får folk skärpa till sig! Fansen begår självmord! 

Nu har jag verkligen haft att göra, lastbilar hela tiden och usch, det rä verkligen inget kul jobb, men jag tänker pengar pengar pengar, som förhoppningsvis kan leda till att jag flyttar snart. Vill det!

Nu ska jag kolla runt lite på nyinlagda lägenheter och sen ska upp skolboken ;P (försöka iaf)

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst! Ska vi lägga till på Bloglovin? :-)

2009-06-30 @ 10:36:03
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0