Försvinn inte!

Vi glider isär, vi försvinner från varandra och värre lär det bli, jag vet inte varför och det vet jag inte om någon vet...jag trodde faktiskt aldrig detta skulle hända, men jag tror detta är början på våra nya liv. Jag vill inte ha ett liv utan dig men det är så jag tror mitt liv kommer att se ut framöver, undra om det kommer komma någon annan du till mitt liv. Just nu är jag tveksam om jag någonsin kommer hitta någon som du igen! Jag blir ledsen och förvirrad, alldeles för mycket förändras i mitt liv just nu och jag behöver dig! Men jag tror ditt behov av mig har börjat försvinnar och det gör mig ledsen! 
Jag pratar rakt från hjärtat när jag säger att du alltid kommer finnas i mitt hjärta men jag tror att vi glider isär från varandra, försvinner från varandra och jag gillar det inte men jag antar att vi kommit till den fasen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0