Snurrigt i hjärnkontoret!


Ja, snurrigt kan man verkligen säga att det är. OJ! Idag var jag på introduktion till vår första kurs, omvårdnad. Jisses vad man har att göra, här blir det nog inga "lediga" dagar, nej nej, plugg för allt jag är värd tror jag om jag ska klarar mig igenom levande de här 3 åren.
MEN, det blir nog roligt! Jag är spänd på vad som händer nästa vecka, då är det föreläsningar och seminarium (som jag måste påpeka att jag är lite rädd för) haha! Tror skolan kommer äta mig levande!

Till första föreläsningarna på måndag ska vi ha läst igenom 12 kapitel i en bok, som jag ännu inte har så det lär ju bli stärckläsning på söndag, wiie! Plus 2 artiklar som är på engelska och båda på typ 12 sidor. Jesus christ säger jag bara!
Så åter igen, söndag blir det plugg för hela slanten, tror jag får hoppa festen på lördag annars kommer jag aldrig hinna med allt detta.

Oh well, ni får nog höra mer tjat senare om hur jobbigt det är och hur lite jag egentligen förstår mig på :P

Det bästa med dagen var iaf att jag träffade Cornelia på skolan, eller ja, på hennes skola då vi var på tandläkarhögskolan idag. Mycket kul, var ju evigheter sen jag träffade henne! Nu blir det kanske lite oftare med skolor som ligger vägg i vägg nästan och lite luncher att döda! Har saknat henne en massa, hon lär ju vara en av de bästa faktiskt!
För ersom inte vet så är Cornelia en kompis från Österrike som jag kännt så länge jag kan nnas faktiskt! Hon är lika gammal som Ola och lite utav en BIGSISTER!

Funken var inställd idag, jag som hade längtat så efetr att få dansa av mig ikväll, men icke, Karin var sjuk! Så jag och Mia körde styrka istället och jag kom nyss på att jag glömde strechta, HEJ träningsvärken imorgon! 

Oh well, nu måste jag återgå till att skriva ut artiklar, stackars min skrivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0