Ibland blir man tokig...

Jaa, jag blev lite tokig på killarna idag, noll fukos eller koncentration, då blir man frustrerad som tränare när man ändå ägnar sin tid åt dem, för deras skull!
Framåt slutet gick det iaf lite bättre, Ervin körde en superfin roundat flickis själv, så fin var den! André han försökte men fick inte riktigt till det! Men satan det börjar ändå hända saker nu, är kul att se dem utvecklas. På tisdag är det samtärning med ungdom pojk, får se hur det går. De är ju ganska mycket bättre än våra små pojkar, men men. Det ska bli roligt iaf!

Jag borde börja med hemtentan men känner bara öhhh, orka! Men det får iaf bli en stund pluggande idag, måste ju också läsa på till föreläsningen på måndag. Etik, det blir nog roligt!

Ikväll ska jag Evelina, Josse och Jenny till Anna och sjunga singstar och äta pizza, ska bli kul. Oj jisses, nu hände något med texten, ojoj!

Nä, nu måste jag får något i magen! Den kurrar ganska mycket nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0