Frukost!

Dagen viktigaste mål säger dem?! Tjaa, men jag gillar ju inte frukost, men men. Ska man orka med skolan är det bara att kasta i sig. En tallrik fil med müsli och en knäckemacka och lite varmt citronvatten för min hals, mums!
Problemet när jag skriver är att jag glömmer att äta, jag får nog lära mig det!

Idag är det massa info i aulan, biblioteksinfo och stresshantering och shit, det kan nog behövs tror jag! Åh, jag måste fixa busskort också, fast jag har inget foto. Känns som man is back to gymnasiet att man måste ha foto,räcker det inte med ett kort för fasen! Oh well.

Senare ska jag hem till Marina och se om hon har böcker till mig, annars får det bli akademibokhandlen nästa, fast jag vill inte det. Dyyyrt!

Puss & kram vi syns kanske på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag veeet! Så jäkla dyrt! Vi måste ringas snart och beklaga oss om allt plugg. Jag har fetångest, redan! Puss

2009-01-26 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0