Folk fattar inte...

...hur svårt det verkar vara att ta OS-silver i hästhoppning! Fan så mycket svårare än att skjuta skytte iaf! Alvarligt talat, 5, han borde ha vunnit! Kan väl ifs se det som en prestation att åka uppför i en slalombacke, men det fick hon ju också, årets prestation (tror jag iaf). Vad fick Rolf-Göran Begntsson då? Ja, han fick min röst iaf!

Blir trött på att folk inte tycker ridning är en riktig sport, det var det första Bertil sa när jag sa att Roffe var med om Jerringpriset!

Jäjä, bättre lycka en annan gång...skulle inte tro det men man skulle ju ha hoppet! :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, jag vet! Han förtjänade verkligen att vinna priset. Jag röstade flera gånger, tyvärr så räckte det tydligen inte...

Men var det inte något pris han fick, typ skånebragden? :)

2009-01-25 @ 18:29:45
URL: http://dinsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0