Wiie-hoo!

Jisses vad killarna överraskade oss igår, så grymma de var! Alla stod på flyverspring och det var snygga :D Även trampettvarven och mattavarven var jättefina! Så stolr över de, kör de såhär bra på söndag så blir jag överlycklig! Ska iväg och köpa chokladmedaljer till de om det skulle vara så att de inte får riktiga medaljer, man vet ju aldrig!

Idag var jag hoa Filippa och passade henne i några timmar, vi hade bus lek på golvet, mys i soffan och var nere på ribban och vandrade. hon vände sig om från mage till rygg för första gången, plutten börjar bli stor. Hon drack också sin ersättning själv i vagnen, hon höll minsann flaskan, lite galet med tanke på att hon inte ens är 5 månader ;) haha! Hon är verkligen en helt underbar unge!

När Filippa sov så pluggade jag och det känns som jag kan det, men asså man vet ju aldrig vad det kommer för frågor, kommer det om de sakerna jag är osäker på så är det ju synd, men man kan faktiskt inte kunna allt fläckfritt ;) Vi får helt enkelt hoppas på det bästa, mamma ska köra en förhörsrunda ikväll så hoppas vi på att jag kan det helt enkelt! kommer säkert inte kunna sova inatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0