Motu-Salto go go!

Idag var vpra småkillar så duktiga, vi hade 8 st som stod på flyverspring och 6 av dessa ser riktigt bra ut, eller ja, nu ska vi inte överdriva, men helt klart godkänt. De är ju trots allt bara 7-11 år...Även alla andra hopp och mattavarv var fint, stolt tränare! imorgon är det uppvisning, får väl se hur det går då, utan någon förträning alls, då kanske inte alla flyverspring blir så snygga. Men vi hoppas på det bästa :)

Resten av dagen har jag varit hos Marina, vi har myst, bara tagit det lugnt och pluggat ytters lite ;) haha, Imrgon eftermiddag blir det verkligen plugg för mig, annar hinner jag aldrig klart til tentan!

Nä, nu kallar sängen så jag orkar med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0