Saknar min moms!

Ja, jag saknar min moms en hel massa!! Jag vet att jag har varit dålig på en massa sätt och vis, men jag har haft det lite jobbigt. Alla dessa jäkla sjukdommar tar kål på mig och gör att jag orkar absolut noll, det gör också att jag aldrig har ork att träffa dig!
Men jag vill bara att du ska veta att jag tycker dig en massa, Therese...du betyder jättemycket för mig! Jag vill inte alls att du ska åka iväg till hösten, även om vi inte setts så mycket nu så kommer du ju vara så långt borta, suck!! Jag ska komma och hälsa på! :)

Fika snart min vän?

Kommentarer
Postat av: Moms

Jag saknar ju dig med! Jag är rätt flexibel nuförtiden, så säg tid o plats and I'll be there! :)

PUSS!

2008-07-22 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0