Helgens bravader!

Helgen var fullt ös kan jag lova, när jag kom hem på fredagen så åkte vi och handlade lite kläder, jag kände att det muntrar alltid upp och visst gjorde det ockås det! Det blev en del linnen, kjolar osv, mycket nöjd :)

Sen hem, duscha, fixa sig, äta och sen fick jag faktiskt skjuts av mamma till Emelie och där var festen i full gång, på alla sätt och vis! När jag kom körde vi lite Limbo och sen lite drinkspel....VODKA!?! haha! suck!
Sen gick vi ner mot stan och Herkules, kvällen slutade med att jag missade sista bussen hem och fikck ta taxi, men en sjukt bra kväll! Tack girls! :)



Lördagen var det upp och sticka till stallet vid 10 tiden, catta och Thmas skulle tävla hästhagen och jag följde med och hjälpte till, det gick riktigt bra så det var roligt att avra med, även Lollo och Elin gjorde bra ifrån sig :)

Direkt från tävlingen begav jag mig till Sigeholts och passade barnen, full igång fram till 22 då barnen entligen somnade efter några sagor i sängen, jag lyckades även somna brevid Madde! ;)
Sen bar det ut i soffan, lite godis och Las Vegas, yes please, sommnade nog mit i för jag fattade ingenting i slutet! haha! Någon som känner för att förklarara? När Begnt och Lena entligen kom hem vid halv två så var jag helt död, hem och sov som en stock till halv tolv ?!! Skönt!
Sen städade jag och på kvällen när det var svalare åkte jag ut till Jaq, han var helt jobbig coh ville verkligen inte fatta höger gallop,han gjorde uppror, men tillslut blev det ganska bra ändå.  Ja, det var väl min helg i stort!
Och jaa, jag mår bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0